miercuri, 23 aprilie 2008

Apropo de pene

Sunt motociclisti care ani de zile n-au avut nicio pana, dar sunt si ghinionisti care parca s-au magnetizat si aduna cuiele de pe sosea.
Dar ce te faci la un drum lung, la zeci de kilometri de cea mai apropiata urma de civilizatie, intr-o tara straina, daca se intampla neprevazutul? Foarte greu as fi raspuns la intrebare pana n-am avut o discutie interesanta pe un topic cu cineva, si pana n-am patit-o pe pielea mea (ca sa aflu).

Exista un kit de reparatie pene, foarte similar cu cel din vulcanizari, cu snururi si scula de introdus snurul, plus 3 cilindri cu CO2 comprimat pentru umflarea rotii. Am folosit asa ceva (special BMW) cand am facut pana in drum spre Veliko si a functionat. Asa ca il recomand, se cumpara de pe Louis (cod 10032076) cu 15E setul sau din magazinul Paula's Bikershop, unde este la pretul de 54 lei. Se pot cumpara suplimentar cilindri de CO2 sau snururi, daca se termina.

Consider ca nu trebuie sa lipseasca la drum.

Niciun comentariu: