miercuri, 12 martie 2008

Magazine moto in Bucuresti (I)

Daca tot m-am apucat pentru magazinele din Viena, de ce sa nu le "aliniez" si pe cele locale :) ca e mai simplu.
Sunt multe topicuri cu informatii dar informatia nu e centralizata, asa ca mi-am propus sa vizitez toate magazinele si sa aduc aici informatii (treptat, pe masura timpului liber):

Paula’s Bikershop Ploiesti
www.paulas-bikershop.com
Adresa: Sos.Dn1 Com. Barcanesti Sat Tatarani Nr. 740, Jud. Prahova
Localizare: La aprox.200m de cele 2 intersectii cu drumurile de centura, cum vii dinspre Bucuresti pe partea stanga.
Telefoane: 0244-277.368; 0727-889.082 (Paula); 0721-382.741 (Adi)
Email: info@paulas-bikershop.com
Incep cu un magazin ceva mai departe de Bucuresti, situat la intrarea in Ploiesti; merita facuta o plimbare pana la ei, este unul dintre cele mai mari magazine si ai de unde alege; in principiu aduc mai mult de la Louis dar am vazut si echipamente care parca nu erau pe catalogul germanilor. Site-ul nu prea este pus la punct, mai bine mergeti in magazin.
Program:
Luni-Vineri: 11-19
Sambata: 10-16
Duminica: Inchis

Scorpio A-Z Motors, Barbu Vacarescu
www.scorpio-az.ro
Adresa: Str. Barbu Vacarescu, nr. 5, sector 2 Bucuresti
Email: contact@scorpio-az.ro
Telefon: 0722-624.451; Fax: 021-210.20.21
Mi-e drag acest magazin ca e aproape de casa :) si incerc sa trec cat mai des sa vad ce produse noi mai au. Nu e foarte mare dar e „burdusit“ de accesorii moto, iar cei care vand acolo sunt posesorii magazinului deci foarte primitori. Casca pe care eu am dat 570 RON cu tot cu transport de pe fc-moto.de ei o avusesera la promotie (ah..am ratat!) cu doar 420 RON!
Program:
Luni-Vineri: 11-20
Sambata: 11-17
Duminica: Inchis

Outlet Scorpio A-Z Motors, Mihai Eminescu
www.scorpio-az.ro
Adresa: Str. Mihai Eminescu, nr.162 , sector 2 Bucuresti
Email: contact@scorpio-az.ro
Telefon: 0722-624.451; Fax: 021-210.20.21
N-arata el prea grozav si nici mare nu e (ba chiar e mic...) dar, asa cum zic si ei pe site, este “Primul magazin moto de tip outlet din Romania. Preturi incredibil de mici!” Intr-adevar sunt preturi mici.. daca va zic cat am dat pe o geaca de dama, din piele .. :D dar mai bine nu ca va faceti sange rau :)
Program:
Luni-Vineri: 12-20
Sambata: 11-17
Duminica: Inchis


Momentan atat ca vreau sa le fac review asa cum trebuie, nu din auzite. Dupa SMAEB vor veni informatii noi si despre celelalte magazine!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce inseamna ca este magazin "outlet" ?

Ray spunea...

pai..inseamna ca ofera tot marfa de la Scorpio dar numai marfa care trebuie sa dispara de pe rafturile magazinului "original" (lichidari de stoc; marfa mai veche) care e inlocuita cu "prospaturi" dincolo. De aia un outlet are preturi foarte bune

Anonim spunea...

aaa... super tare :)

ms de explicatie ;)

Anonim spunea...

Am avut o foarte buna experienta la Scorpio A-Z din Calea Calarasi. Nu stiu daca cel care mi-a vandut hainele (cred ca se numeste Andrei) este proprietarul, dar a fost foarte amabil si m-a ajutat mult (eu sunt absolut "bata" in domeniu).
Intr-adevar la Scorpio din strada Eminescu preturile sunt mici. Am luat de acolo cizme de "touring"(RST) si jacheta (Spool) si am "scapat" cu ceva mai putin de 4.500.000 ...