sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Ati mai mers pe zapada?

Eu, da! Astazi :) Pentru prima data..

In ziua cand a nins prima data eu si prietenul meu Petri, proprietarul GPZ-ului, tocmai planuiam sa-l ducem undeva la adapost. A stat o vreme in scara mea la caldura dar daca a aparut ZX9-le.. din pacate nu incapeau impreuna acolo.

A trebuit sa amanam operatiunea (din cauza zapezii) dar astazi ne-am luat inima-n dinti, vazand soarele :) si am facut-o!

Pe strazile principale se poate merge, nu e zapada ci doar umezeala. Oricum cu grija! Aderenta e foarte mica.. din cauza frigului (-5 grade cred)

Dar strazile mici sunt inzapezite.. a trebuit sa intram pe Vatra Luminoasa (unde erau fagase) si apoi intr-o parcare cu zapada de 20cm... in fata garajului.

Am avut ceva emotii pe fagasele alea, am mers pe unul din ele (bine ca n-a trebuit sa evit ceva, sa incalec dambul de zapada de pe mijloc!).

Iar in parcare.. a fost.. interesant :) rotile se duceau cam unde vroiau ele nu unde vroiam eu. Cu un pic de ajutor, tras-impins, am reusit sa bagam GPZ-ul la adapost in garaj.

Din pacate.. nu e vreme de mers! Nu inca... mai asteptati un pic! stiu ca e greu.. dar..asta e:)

Un comentariu:

Eterna spunea...

is this a little crazy, or is it just me?
ai avut curaj sa mergi pe zapada??? cum de te-a lasat monik???