luni, 31 decembrie 2007

Minus 5 grade

Atat erau duminica, 30 decembrie, si mai si ningea puternic! Dar eu aveam un pitic pe creier.. nu puteam lasa waka murdara de anul nou! Am cautat o spalatorie deschisa, stand comod la caldurica in masina. Am gasit una destul de aproape, mi-am luat inima-n dinti, morcovu-n.. acolo unde nu e soare niciodata :D si am plecat cu waka.

Pe drum n-am avut mari probleme, mers doar cu treapta I la ralanti aproape :) cam incomodam masinile din spatele meu.

Acolo insa, la spalatorie, era o rampa plina de gheata pe care trebuia sa o urc si sa o cobor la intoarcere. Aia a fost cu probleme, patinat roata spate, tras sperietura de rigoare dar.. am invins!

Deci asta e recordul de temperatura(ca tot era topic), record care n-am de gand sa il mai dobor. Kids, don't do this at home! At least, not with one piece of 245kg waka :)

Au cam spalat-o in sila, a trebuit sa mai stau juma de ora pe langa ea sa dau cu spray degresant si carpa, mai ales janta spate, plina de mizerie intarita aruncata de lant.

Acum e suficient de curata, am bagat-o la iernat sub husa si asteptam cu interes incalzirea vremii :)

Am apucat sa remarc pentru prima oara kilometrajul: 42.600 km

Niciun comentariu: