joi, 27 decembrie 2007

Plimbare scurta de Craciun


M-am intors la waka mea in a doua zi de Craciun, si n-am conceput sa nu fac o mica plimbare.. erau 1.5 grade, ceata si asfaltul putin umed... n-am putut schimba a doua :P

Imi place cum se comporta, imi place pozitia, nici foarte aplecata (in maini), dar nici dreapta ca pe gpz; banuiesc ca e suficient de confortabila pentru drumurile lungi, singura problema ar fi cu suspensiile foarte tari; ii plac drumurile netede.

N-am avut timp sa o spal ca a trebuit sa plec imediat..deh e craciunul si trebuie vizitate multe rude si prieteni; ma intorc la ea sambata pe 29 si voi avea atunci mai mult timp de ea.

Am mai observat 2 lucruri care trebuie verificate/corectate:
- nu se aprind becuri in bord: faza lunga si becurile cadranului de turometru (ce noroc, Baiazid mi-a dat niste becuri :P )
- are ceva probleme cu cutia de viteze, oarecum normale pt Kawasaki; sper sa nu se agraveze, dar oricum trebuie sa ma interesez de rezolvarea lor (ce am observat eu: intra mai greu in viteze, mai greu decat la orice motor pe care l-am avut; iar in treapta 1, cu ambreiajul strans la maxim, are tendinta sa traga tare spre inainte; abia pot sa o tin, trebuie sa tin apasata frana. Ambreiajul e reglat corect totusi, tine la mijlocul cursei si nu spre capat.)

I-am comandat cauciucuri noi, Dunlop D207L 190/50/ZR17 pe spate si D208FL 120/70/ZR17 pe fata; sunt noi dar produse in 2002, am inteles ca producatorul le garanteaza chiar daca au stat 5 ani (in conditii optime) in depozit, in Germania. De-aia sunt si nitel mai eftine, adica 104EUR spate si 88EUR fata. Le-am comandat prin bogdan.c de pe forumul moto; pare un tip serios, multa lume a comandat de la el. Le astept in 2-3 saptamani.
Si acum pozeeeee! (primele noastre poze impreuna)

Niciun comentariu: