vineri, 18 aprilie 2008

Patzanie cu claxon

V-am zis patzania mea cu claxon? :)

am luat mobra fara glas. N-avea nene nimic, din cand in cand un sunet ragusit vai mama lui de mi-era si rusine. Booon. Mi-am luat claxon nou din Viena, vro 6 euro; parea el mai pricajit asa (mai mititel) dar pe cutie scria ca are 109db, respecta nus'ce standarde..deci parea ok.

La un moment dat mi-am trecut peste lene si-am desfacut conducta de aer din stanga, sub care salasluia sus-numitul claxon vechi. L-am verificat, l-am invartit pe toate partile, l-am amenintat cu pensia..nimic. se pare ca nu voia sa coopereze.

Pun noul claxon, ii bag firele.. apas.. sa cad jos nu alta :) suna tare de tot, dar pitigaiat asa (ca na, e mititel).. cam ca RoadRunner MeepMeep (Cartoon Network..eh..ce vremuri).

Eh, chiar daca sunetul nu se ridica la prestanta si greutatea mobrei, l-am montat ca aveam nevoie totusi de claxon.. dupa ce strang suruburile, testez iar, nu mai merge! Ce sa fie oare, habar n-am, nu mai am timp, las'ca vad eu altadata.

Dupa vro zi, in mers, apas pe claxon.. merge! Ma uit, isi pierduse piulitele de prindere si atarna in fire..dar functiona :) Desfac iar toate plasticele, ma uit.. se pare ca daca era prins in locasul lui, axul fiind strans lamela nu mai putea sa vibreze. Descopar totusi un surubel din care puteam sa "relaxez" lamela si sunetul revenea la normal.

Acu daca tot am descoperit surubul de reglaj, l-am testat si pe cel al claxonului vechi. Multumit de rezultat, l-am montat la loc pe cel vechi care avea un ton mai..adecvat.

Ieri sau alaltaieri in mers fiind mi se parea ca atarna ceva in zona aia.. cand ma uit, claxonul vechi se desfacuse si el din piulita si atarna in fire.. imi zic.. damn it! las'ca o rezolv cand ajung la destinatie. Da de unde.. asta fiind mai greu s-a smuls din papuci si a cazut pe drum.

Acum o sa caut niste piulite autoblocante si montez din nou RoadRunneru :)

PS: Cand sa montez din nou claxonul mic observ ca MAI E UNUL in partea opusa a furcii :) Avea un fir desprins, dupa ce l-am pus la loc a mers..Incredibil..acum am doua..si functioneaza ambele :)

Niciun comentariu: