vineri, 18 aprilie 2008

5.000 KM

Tocmai am trecut de marcajul de 47.000 km. Ceea ce inseamna ca incepand din 17 ianuarie 2008 (in 3 luni) am inghitit 5.000 de km. De la 2 grade la 28, de la ninsoare la ploaie torentiala sau soare prietenos. Vacuta n-a facut prea multe nazuri, cauciucurile s-au comportat excelent, probleme in trafic n-am avut (in afara de marea sperietura de weekend-ul trecut).

Ce s-a mai intamplat in aceasta perioada:
- placutele de frana si-au respectat renumele si au inceput sa scartaie ingrozitor (nu mai iau modelul/marca asta pe viitor);
- a papat cate un pic de ulei, cam 100ml la 1000km, ceea ce mi se pare normal;
- am avut o problema cu un fir care se slabise si nu mai facea contact, problema care m-a innebunit vro saptamana (pur si simplu din cand in cand nu mai vroia sa porneasca la demaror) pana i-am dat de cap;
- inca o problema cu puterea oscilanta a motorului (se balbaia pe la 5-6.000 RPM din cauza carburatoarelor, care sunt reglate de presiunea aerului venita pe niste tuburi subtirele situate in interiorul conductelor de aer; una din conducte nu avea prinsa grila din fata corect si aceasta obtura tubul); am rezolvat prinzand la loc grila corect;
- ceva patanii cu claxonul;

Cam atat referitor la micile probleme. Nimic grav. Am inregistrat si 2 cazaturi de pe loc (fara pagube), crash pad-urile si-au meritat pe deplin banii :)

Pe viitor (dupa ce ma intorc din Grecia) planuiesc o verificare a ambreiajului (imi agata putin la schimbarea treptelor, trebuie schimbate garniturile din circuitul hidraulic) si rezolvarea problemei cu zgomotul de la ralanti, produs de distributie (intinzatorul lantului) - problema comuna la Kawasaki.

PS: (editat ulterior): Am fost la mecanic, se pare ca nu lantul de distributie face acel zgomot ci un rulment sau placa de presiune din cutie. Din aceeasi cauza imi si agata. Ceea ce e o veste buna pana la urma, reparatia va fi mult mai usoara si .. mai ieftina :)

Inainte de plecarea spre insule insorite mai am 2 operatiuni de facut: schimbat ulei+filtru si curatat lantul cu Kettenmax + motorina. Va descriu mai incolo procedura, sunt multumit de eficienta.

Asfalt uscat! :)

Un comentariu:

Piratul spunea...

Acum ca v-ati luat urechi, hai sa facem o intrunire a motociclistilor urechisti ;)