joi, 21 februarie 2008

HJC AC-11 : in sfarsit! :)

Am primit casca ieri seara, si desi nu ne cunoastem inca asa de bine pot sa zic ca sunt foarte multumit de ea. Nu m-am putut abtine sa nu fac o tura pe autostrada pana la km 30 si ceva (unde se poate intoarce, pasajul catre Fundulea), si din cate am vazut e o casca foarte buna.

Plusuri:
- strat antifog foarte reusit, e lipit pe interior dar nu se vede deloc; viziera se abureste doar pe la colturi unde nu e stratul antifog;
- usoara (1350g) si rezistenta (kevlar)
- totul detasabil la interior
- are locasuri speciale cu buzunar pentru casti, sa nu jeneze urechile
- prinderea double ring, exact ca in moto gp
- nu e (foarte) zgomotoasa
- pretul excelent

Minusuri:
- din ce am vazut: vizibilitatea mai slaba, din cauza conului de protectie care vine peste nas nu mai vad bordul, trebuie sa inclin capul.
- ceva mai zgomotoasa totusi si mai putin "ermetica" fata de casca Uvex Boss 530 pe care am avut-o inainte. Oricum nu pot sa-i reprosez, ca nici eu nu aveam cagula; si prin oras cu cagula pusa nu am mai avut problema asta.

Si ca o parere comparativa...este mult mai bine decat inainte, vizor nou perfect clar fata de vizor obosit si zgariat (purtat 2 ani).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cat ai dat pe ea? Eu vreau sa-mi schimb casca si vreau sa-mi iau un Shoei XR1000.

Ray spunea...

570 ron; am cautat si eu un Shoei XR1000, este cam la 380$ cu tot cu transport din state, aduce judass.