miercuri, 30 ianuarie 2008

Cam greu cu scrisul..

..cand e cald afara, si singurul lucru la care te gandesti este "cand fac urmatoarea plimbarica" :)

Da, cat a fost frig si nu prea apucam sa "ma dau", imi ajungea timpul si de scris pe blog :) Dar acum e un pic dificil.. si de aceea frecventa articolelor va scadea.. sorry!

De joi pana acum, am facut vreo 200km, toti prin oras, am alergat in stanga si-n dreapta, sa-mi rezolv probleme sau pur si simplu sa ma plimb, am facut contractul de vanzare-cumparare pentru waka, i-am comandat placute de frana, am luat un spray de lant ceramic, mult mai bun decat sprayurile alea mari si ieftine de la Louis, am primit comanda de Louis (cizmulite pentru Moni si genti/coburi textili pentru excursii lungi - 30 eur! fac toti banii, vor fi foarte utile), mi-am luat de la Skorpio un mic rucsacel (tankbag) pt acte si telefon, cu prindere de rezervor (magneti) - pentru mers prin oras;

In rest.. soare, plimbari si voie buna! va doresc si voua la fel :)

Niciun comentariu: