luni, 21 ianuarie 2008

Prima iesire din oras pe 2008 - baraj Arges (Mihailesti)

Duminica s-au anuntat 6 grade si ceva iesiri timide ale soarelui din nori.. din pacate n-a fost sa fie asa dar oricum programsem o plimbare cu prietenii si am facut-o oricum.

Inainte de asta, de dimineata, am schimbat lichidul de la ambreiaj (nu stiam cat de vechi e) si am completat antigelul. Una din problemele de care ziceam a disparut (nu mai pleaca de pe loc in treapta 1 cu ambreiajul tras); in plus parca e mai moale (confortabil) levierul.

La 13:30 am ajuns la punctul de intalnire, am constatat ca un singur "viteaz" (Jack) s-a mai indurat sa iasa din casa pentru plimbare, ne-am hotarat incotro sa mergem si-am plecat.

a fost super desi foarte frrrrrrig... erau 2 grade afara dar la drum intins feeling-ul era de -3 (asa zicea si termometrul meu lipit de rezervor). Unii dintre noi au inghetat un pic :) .. cei care nu au echipament (Moni) sau care nu beneficiaza de protectie ca lumea la vant (jack). Eu n-am avut problem, doar mana dreapta care statea mai incordata pe acceleratie a suferit un pic din cauza frigului.

Am ajuns pana la Mihailesti, facut poze pe baraj cu apa inghetata, am baut o cafea la restaurantul cu mici si ne-am intors. Jack s-a decis ca nu-i este suficienta iesirea si s-a indreptat spre Otopeni (biker's). Noua ne-a ajuns..

Pe drum am intalnit un motor (la dus, pe contrasens.. ne saluta cu tot ce putea, far, maini picoare etc :) ) si unul prin oras (la intors) - care mergea de parca erau 30 grade si asfalt fierbinte :( . Si o gasca de ATV-isti. Si cam atat...

Am hotarat sa nu mai iesim din oras daca nu se incalzeste semnificativ. E prea frig afara, si nu merita. In oras insa merge. Pe distante scurte. Asfaltul s-a uscat in mare parte si e ceva mai multa aderenta; in plus nu te mai faci de noroi peste tot.

Si ceva poze..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Super tare.Poate ma luati si pe mine intr-o zi ca eu nu am decat un singur prieten cu moto si are KTM nu vrea sa iasa cu el la drum lung :( .Asta doar daca aveti rabdare cu un incepator :P.