sâmbătă, 22 decembrie 2007

E al meu!


Doamneloor sii domniloor!
Va prezint.. noul meu motor! :)

E al 5-lea din "panoplie", dupa Aprilia RS50, Kawasaki ZZR600, Kawasaki ER-5, si Yamaha FZR600. Bine.. de plimbat m-am plimbat cu mult mai multe..incluzand un CBR900RR Fireblade pe care l-am avut doar 2 saptamani, Suzuki GS500 care a apartinut Monicai (viitoarei sotii :P), 
un Kawasaki GPZ500 imprumutat de la un prieten bun, si de asemena un micut enduro de 125 al Inei.. va mai povestesc eu de ele mai tarziu :)

Deci..va dati seama ca sunt super fericit nu? :)
a...se citeste pe fata mea? :))

Astazi am facut prima tura cu el, apoi am dat avansul si l-am luat acasa. Are 10 ani vechime si se vede asta, dar nu conteaza, este al meu si il voi ingriji cum se cuvine :)

Momentan are nevoie de:
- cauciucuri noi (voi comanda astazi);
- verificare sau schimbare placute frana fata pentru ca am imprsia ca nu franeaza la capacitate maxima;
- simt o vibratie in ghidon la denivelari, gropi; trebuie reglata suspensia (mai soft), verificati/inlocuiti toti rulmentii la roata si in jug;
- desfacut, verificat, uns.. blocul de comenzi din stanga; pentru ca butonul de semnalizare merge cam greu; de asemenea butonul de comutare faza scurta/lunga e inversat;
- montate semnale pe fata, nu are nici unul (bine ca are firele :P);
- o etansare a imbinarii galeriei de evacuare; scapa gaze de esapament pe la mijloc, sub motor.
- O SPALARE completa :) e asa jegoasa....

BUN! Stiu ce am de facut, e timp, cat e iarna o sa am grija de ea si la primavara va fi gata de drum!

Cam atat pentru azi, ca am treaba... Mai pun o poza si-am fugit!

Un comentariu:

Watt spunea...

Ehei, sa-ti traiasca Ray!

O meriti, bine ca n-a ajuns la vreun incepator bezemetic care ar fi vrut numai cai putere in capatzana :)